20. juuli 2015

DIY PROJEKTI IDEE - TEHA VÕI MITTE?

Okei, mingi aeg tagasi leidsin pinterestist ühe toreda pildikese. See muidugi kohe inspireeris mind. Tegu on köögi pildiga. Seal on köögi seinaplaadid nii toredalt tehtud, kõik on erinevad ja segamini pantud. Igatahes, mul tekkis kohe idee, et ma võiks ju enda kodus kaa nii teha. Mul on ideaalselt olemas valged seinaplaanid köögis, ja see annaks kohe vunksi juurde! Saaksin ju ise maalida.


Olen aru saanud, et ma ei saa ise ka aru mis stiil minu maitse oleks... Olen palju pinterestis ringi hulkunud, ja näinud no niiii ilusaid ja inspireerivaid fotosid kodudest. Küll on sellised minimalistlikud, üleni valged modernsed - nice! Siis on veits siuke boho-style, seal samas vaatan nagu, arggh, retro-stiil on ju nii khuul! Kuid samas olen ma ikka täielik it's-all-about-the-colours inimene. Sellepärast ka see köögi seinaplaatide mõte! Tahaks, et mu kodu oleks kõike-kõike-kõike!

Okei, mulle meeldivad mingil määral need modernselt minimalistlikult kodud, aga see pole ju tegelikult kodune? Mulle meeldib, kui on näha ja tunda, et kodus on ikka elu ka sees. 

Jällegist toon näite, et see tore seinaplaatide idee, mulle annaks see tunde, et ma kohe tahan sinna kööki minna ja süüa teha. Seal on ju nii mõnus ja hubane ja rõõmus olla. Kui oleks minimalistlik, siis ma nagu ei julgekski kohe süüa teha, teeb veel rokaseks seal midagi :)

Ok, ma nüüd kaldusin teemast ikka väga välja. Mu mõte oli ikkagist arutada, et kuidas ma saaksin need seinaplaadid tehtud. Mul on ju üürikorter, ehk et mul pole tegelikult õigust selliseid asju ju teha. Siis mõtlesin, aga et välja kolides saaks ju ära pesta. Aga siis läheks pestes ju kõik vuugi sisse? Noh, aga kui  akrüülvärvidega teha, siis saaks ju lihtsalt maha kraapida? Samas siis jälle võib ju plaadid ära kriimustada... Oh jesus, help me. Vahel ma olen ikka niiiiii otsustus võimetu. Kas võtta see risk või mitte? :D Või äkki lihtsalt kannatlikult ära oodata, kuni ma kunagi oma kodu saan?? :D

Andke abi! Äkki tuleb teil mingi geniaalne idee, kuidas seda teha nii, et korteriomanik pärast sellest midagi aru ei saa! :D Mis te üldse arvate sellest ideest? Minu arvates tuleks üks eriti tore DIY projekt!

Siin veel mõned toredad ideed, kuidas seda sama stiili ära saaks kasutada. Mis te arvate?





all pictures via Pinterest

6 kommentaari:

  1. Aga räägi korteriomanikuga läbi. Ehk pole tal midagi selle vastu, kui köökivärvilised plaadid saab :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah olen ka selle peale mõelnud, aga see jällegi uus teema :D Kuna ma elan prantsusmaal ja keelt nii väga ei räägi siis ma ei oskaks väga seletada. Ja kui laseks poisil lasta helistada, siis ta saadaks mind metsa ja ütleks, et kannataks kuni oma kodu saame haha :D

      Kustuta
  2. Sada korda jaa! Need plaadid on nii ilusad. Kui korteriomanikuga kokkuleppele ei jõua, ehk otsid mõne laheda värvilise vaiba või teed ise.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jee tore, et meeldib see idee! ma just niiväga tahaks sinna köögi seinale. mul nii ideaalsed valged plaadid noh! :D:D

      Kustuta
  3. On olemas igasuguseid kleepekaid mis spets köög/vannitoai seinaplaatidele moeldud. Neid on igasuguste mustritega, vaata ehitustarvikute/ majapidamise poodides näiteks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. see hea idee jah. või siis siit uus idee - miks mitte kleepida lihtsalt migni läbipaistev kleepekas ja sinna peale maalida. pärast saab ära tõmmata. :D mul just eesmärk ja tahe ise maalida neid :)

      Kustuta